Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Orkeslös och trött

Publicerad 2013-09-26 16:14:51 i Allmänt

Idag är ingen bra dag.... Igår va en bra dag, men idag är inte det.
 
Jag känner mig så trött så trött. Känns som att jag skulle kunna sova flera dagar i sträck om jag fick. Känner att jag liksom inte orkar nånting eller vill göra nånting. När jag hade varit på jobbet i 30min imorse så längtade jag hem och önskade att jag bara fick sitta ihopkurad under min filt i soffan och bara va där utan att behöva prata med någon eller vara trevlig mot någon.
 
Det känns lite som att jag igår va en ballong full av luft och idag har någon stuckit hål på den.
 
Idag
           Igår
 
Jag är trött på att leva i ovisshet när det gäller jobbet och samtidigt som jag gör det behöva "ta hand" om en praktikant som så uppenbart är ute efter mitt jobb. Hennes prestation är dock inget bra så hon kommer inte kunna få jobb här (eller ja det finns inget ledigt jobb heller för den delen). Hon suckar och klagar över arbetstiderna (som hon mycket väl visste om innan hon började hos oss) och är inte direkt serviceminded i telefon till kunderna.
 
Att jag dessutom fick lite oroväckande nyheter om en närstående släkting idag gör att energinnivån minskar ännu mer och tankarna börjar snurra.  
 
Tyvärr måste jag och min sprängande huvudvärk härda ut till kl 18 innan vi får gå hem. =(
 
Hoppas ni mina kära läsare har en bättre dag!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-09-28 09:58:07

Hoppas det gick över sen vännen och att du mådde bättre igår. Den där förlamande tröttheten som kan vara både fysisk och psykisk känner jag mer än väl igen. Jag vet att du är stark, så jag är säker på att du kommer ur den här svackan snart! Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela