Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Långpromenad

Publicerad 2014-08-28 11:50:26 i Allmänt

De senaste dagarna har vi ju haft fint väder igen dock ingen direkt sommarvärme. Men måste ändå passa på att njuta av solen när den tittar fram så idag på morgonen blev det en långpromenad :)
 
 
Det va skönt att komma ut lite och nu efteråt känns det extra skönt :) Dagarna här hemma rullar på i sakta mak. Inget nytt på jobbfronten och inte heller mycket att söka. Väldigt frustrerande för nu är jag så trött på att gå hemma. Söker jobb inom reception/administration/resebranschen så om någon av er har tips eller kontakter så mottages dessa gärna :)
Köpte denna långärmade träningströja häromdagen. Älskar färgen :) Nu är jag rustad för promenader även i kallare temperaturer.
Var sugen på att köpa dessa tajts också men ekonomin som arbetslös tillät tyvärr inte det. Tycker annars det är roligare att träna när man har snygga grejer på sig :) Håller ni inte med?
Ikväll blir det förhandsvisning av filmen "Medicinen" på bio. I söndags såg vi den svenska filmen "Turist" på bio och den va riktigt bra faktiskt. Brukar annars ha lite svårt för svenska filmer så får se hur kvällens film är :)
Ha det gott!
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria Håkansson

Publicerad 2014-08-28 13:39:19

Snygg träningströja! Här i Vänersborg har solen lyst hela dagen också, men när man jobbar så missar man den så det är inte bara fördelar med att ha ett jobb :-)

Ha det så mysigt på bion ikväll.

Kram Maria

Postat av: S.

Publicerad 2014-08-28 15:38:19

De är snygga. Håller med, och det är skönare också att ha den rätta kläder att träna/löpa i :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela