Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Nu drar jag =)

Publicerad 2013-12-11 21:29:00 i Allmänt

Sista arbetsdagen innan semestern är nu avklarad och det känns så gött! Har nog aldrig längtat så efter en semester som denna gång. Rörigt på jobbet, press på mig själv att gå ner i vikt och annat har gjort att det varit en jobbig höst. Det har ju givetvis hänt många bra grejer också 😃 
 
Imorgon bitti bär det av mot Teneriffa och då ska jag njuta av massa tid med min älskling. Vi har inte planerat så mycket utan tar det som det kommer. Vädret ser inte ut att bli toppen men det skiter jag faktiskt lite i. Huvudsaken är att få vara ledig och bara vara.  
 
På hotellet finns ett litet gym så träningsskorna och träningskläder är nerpackade. Tänkte inte fokusera så mycket på vikt och diet under resan utan ta lite semester även från det. Om jag tränar en stund på morgonen så är det ok att sen mumsa lite goda tapas 😃
 
Hoppas ni får en bra vecka här hemma också. Kommer nog inte blogga  under tiden vi är borta men ni kan följa mig på Instagram på theswedestgirl 😃 Ha det gott!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela