Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Nya träningskläder

Publicerad 2013-09-23 19:19:11 i Allmänt

Efter jobbet var jag på ICA Maxi för att handla mat. När jag gick förbi klädesavdelningen såg jag ett par väldigt snygga träningstajts och jag var tvungen att titta lite närmare. Jag har bara svarta träningsbyxor och färgglada toppar/linnen och jag har tidigare tänkt att det vore kul med mönstrade tajts också.
 
Har aldrig köpt kläder på ICA Maxi förut men dessa var så snygga att jag var tvungen :) Kollade storlekarna och såg att de bara gick till XL och tänkte att det funkar aldrig men tänkte att snart ska det gå så jag köper dem ändå. Linnet köpte jag också och det fanns inte i XL utan L var största. Chansade på L då det var en vid modell och se det passar!!
 
Ser fram emot att ha dessa kläder på Indoor walkingen på onsdag. Av någon anledning så blir träningen roligare med snygga kläder =)
 
Vägde mig förresten igår morse och då vägde jag 105,5kg vilket innebär att jag snart har gått ner 10kg!! =D HEJA HEJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela