Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Min älskling

Publicerad 2013-09-08 08:49:14 i Allmänt

Den 8 mars 2012 är en dag jag alltid kommer komma ihåg. Det var den dagen jag träffade min älskling allra första gången.
 
Dagen hade varit riktigt dålig och jag var väldigt nära att ställa in vår date på kvällen men jag tog mig i kragen och mötte upp honom på Järntorget och ni kan ju gissa hur glad jag är för det idag =) Vi hade haft kontakt på Mötesplatsen några veckor innan vi bestämde för att ses och äta middag. Vi gick till ett ställe på Linnégatan och det blev den bästa första daten jag någonsin varit på. Jag ville inte att kvällen skulle ta slut.
 
Idag är det 1½ år (8 september 2013) sen vi satt där på Temple Bar och snackade och detta har varit den bästa tiden i mitt liv! Jag älskar min Erik mer och mer för varje dag och är så tacksam för att jag träffat honom. I maj i år blev vi sambo och jag älskar att vakna bredvid honom varje morgon och att få somna bredvid honom varje kväll!
 
 
Han gör mig till en bättre person och gör att jag känner mig hel. Han har gjort mig lugnare och lättsammare och hjälpt mig till att ta tag i mitt liv och påbörjat min viktresa! Jag hade aldrig kunnat påbörja denna "resa" utan honom och jag vet att han är min största supporter (och jag hans i hans viktresa).
 
Om jag har en dålig dag och fastnar i negativa tankar så längtar jag tills jag kommer hem och får krypa ihop i hans famn för då rinner allt det negativa av mig och jag blir lugn och mer harmonisk.
 
Erik du är underbar och jag älskar dig av hela mitt hjärta!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna Frieberg

Publicerad 2013-09-08 09:02:56

Så fint skrivet :) Glad för din skull, både med Erik och din "viktresa"! Du kommer att nå ditt mål! Kram

Svar: Tack för ditt stöd Anna och kul att du läser =) Kram
theswedestgirl

Postat av: Erik

Publicerad 2013-09-09 09:08:02

<3

Svar: <3
theswedestgirl

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela