Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Hösten är här

Publicerad 2013-09-17 18:50:56 i Allmänt

Sitter i soffan och lyssnar på regnet som öser ner utanför.
Jag måste erkänna att jag gillar hösten och regnrusket eller iaf när jag är inomhus. Älskar att tända ljus och krypa upp i soffan med en varm filt. 
 
Hade tänkt gå till gymmet men det blev styrkeövningar hemma istället både pga regnet och tvättid. Det funkade bra det med.
 
På torsdag ska jag och Emma börja med afrodans och det ser jag verkligen fram emot. Hoppas det är riktigt jobbigt :-)
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela