Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Vilken underbar helg! =)

Publicerad 2013-11-03 18:34:29 i Allmänt

Detta har verkligen varit en mysig och underbar helg och jag känner mig lyckligt lottad som får uppleva sådana här dagar =)
 
I fredags firade ju jag och Erik 1½år och jag bjöd ut honom på en italiensk restaurang. Där avnjöt vi varsin riktigt god pasta. Det var en väldigt bra restaurang så dit kan jag absolut tänka mig att gå tillbaka.
Efter middagen åkte vi hem och åt efterrätt och drack bubbel. Vi låg länge i soffan och bara mös och pratade =) En väldigt bra kväll helt enkelt!
 
Igår åkte vi upp till Trollhättan för att på kvällen gå på 30-årsmiddag. På dagen var vi hemma hos svärföräldrarna där vi även sov i natt efter festen. Det är en av Eriks kompisar som vi firade och det var en mycket trevlig kväll på en god tapasrestaurang inne i Trollhättan och med ett gött gäng människor.
 
Erik och jag på restaurangen igårkväll
Idag blev vi körda hem till Göteborg av svärföräldrarna och så åkte vi förbi Strömmensberg för att visa var det är vi ska bo från januari. Det känns som en evighet tills vi får nycklarna men det kommer förhoppningsvis gå snabbt =)
 
Här ska vi bo:

Detta är vår uppgång och vi ska bo på 3e våningen så de två fönstren näst längst upp till vänster är de två sovrummen. Där blir det inflyttningsfest så fort vi har hunnit komma i ordning någon gång i februari kanske!
 
Nu har vi tittat på "Så mycket bättre" medan vi har en gryta med pulled pork i ugnen som vi snart ska få äta =) Något annat som varit bra med helgen är att jag inte känt av mitt knä alls så imorgon ska jag äntligen gå och träna igen.
 
Hoppas ni kära läsare också har haft riktigt bra helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela