Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Träningsverk och afrodans

Publicerad 2013-11-14 14:13:00 i Träning

Jag är glad att jag kommit igång med träningen igen. I måndags var jag på gymmet och körde övningar från Fitnessfighten och både i tisdags och igår körde jag ett pass hemma med mina hantlar och yogamatta. Jag har också gjort mina övningar som ingår i utmaningen.
 
Jag har haft en go träningsvärk i magen några dagar nu och denna gång gillar jag det för det betyder att jag äntligen är på rätt spår igen =)
 
Ikväll blir det äntligen afrodans igen. Vet inte hur många veckor jag varit borta nu men tror jag missat 3 tillfällen...jättetråkigt då det bara är 10st men så är det när man blir skadad. Ikväll ska jag dock "rocka loss" ordentligt på afrodansen=)
 

På måndag nästa vecka ska jag träffa en personlig tränare på Nordic Wellness och ha en konsultation med henne. Får se om det känns bra med henne och om jag väljer att köra på. Jag har hört att det finns en del PT's som är anställda av gym som inte är så väldigt engagerade utan mest bara vallar runt sina "elever" mellan övningarna och inte verkar bry sig så mycket. Jag hoppas verkligen denna tjej brinner för att vara PT och vill hjälpa mig till rätta. Det är ju inte direkt gratis med en PT så jag vill verkligen att det ska klicka och kännas som att detta är vad jag är ute efter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela