Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Min födelsedag

Publicerad 2013-11-07 14:17:15 i Allmänt

Blev väckt av skönsång och frukost på sängen imorse. Bättre än så kan en födelsedag inte börja =)
 
 
Lite gnager det i mig att jag inte kunde nå det delmål jag satt upp för mig själv att väga 2-siffrigt på min födelsedag...men men shit happens och jag har resten av mitt liv på mig att nå till den siffran (hoppas dock verkligen att det inte tar allt för lång tid). Jag har redan flyttat fram det delmålet och hoppas nu istället att jag ska ha nått dit innan jul och har jag gjort det betyder det att jag gått ner ungefär hälften av det jag vill gå ner :) Tänk vilken bra julklapp det blir isf!
 
Jag låter knät vila några dagar till från allt för mycket belastning men hoppas att jag i nästa vecka kan börja med träningen ordentligt igen. Jag kommer ändå göra de övningar som utmaningen jag antog igår innebär samt lite annan styrketräning för överkroppen men jag ser fram emot tills jag kan ta i ordentligt igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela