Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Knät höll!! =)

Publicerad 2013-11-15 09:36:49 i Allmänt

Igår kunde jag ju återigen vara med på afrodansen och det va väldigt roligt trots att vi bara var 3st (va typ 15-20st första gången i september).
 
Jag dansade på och klarade av att göra alla rörelser och kände inte av knät alls! Så jävla skönt! Är glad för nu kan jag alltså äntligen ta i lite igen med benen :)
 
Denna helgen kommer det dock bli lite dåligt med träning. Idag ska det tvättas, städas, bakas och fixas inför min  30-årsfest imorgon.
På dagen imorgon ska jag på Spa tillsammans med syrran och få en Hot Stone massage. Det blir en ny upplevelse, hoppas massören är riktigt bra! Ska bli väldigt skönt i vilket fall. Allt för längesen jag fick massage nu trots att bästa kompisen är massör =)
 
 
På söndag sedan är det dop för min lille systerson så kanske att vi hinner klämma in ett träningspass på kvällen efter dopet. Vi får se vad som hinns med.
 
Längtar lite till måndag också då jag ska ha ett första möte med den tjej som kanske blir min PT. Ska bli så kul att komma igång och det tillsammans med någon som verkligen kan sin sak och som kan (förhoppningsvis) peppa mig till tusen!!
 
Ha en trevlig helg kära läsare!
 
 

Kommentarer

Postat av: Robin

Publicerad 2013-11-15 11:53:24

Grattis i förskott dårå =) Ja, alltså. Det viktiga är ju att man har kul när man tränar.

Annars så känns det ju bara jobbigt och drygt. I mitt fall så lyssnar jag på bra musik.

Utan det, så hade jag då inte klarat att jogga 3 gånger i veckan. Speciellt inte på vintern...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela