Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

En utmaning

Publicerad 2013-11-06 14:33:11 i Allmänt

Jag blev tidigare idag tillfrågad av en av mina bloggläsare att vara med i en utmaning som hon skulle köra tillsammans med några kompisar.

Jag antog utmaningen och ska nu göra dessa övningar i 30 dgr från idag och hoppas att jag sedan kommer ha en något plattare och starkare mage =) De skulle även köra en utmaning med squats (knäböj) men det hoppar jag över då jag inte vill överbelasta knät igen nu när det äntligen börjar bli bra.
 
Så nu utmanar jag er kära läsare att göra detta också! Ni kan göra övningarna hemma i vardagsrummet och det gör ju att det är lättare att få övningarna gjorde =) Antar ni utmaningen?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-11-06 15:17:17

Jag och A började i förrgår en planka-utmaning med 20s de första två dagarna, men vi kan ju lägga till de här övningarna också :)

Svar: Plankan är det som kommer vara allra tuffast för mig. Sista dagen ska man klara 120 sek och jag har klarat max 35 sek tror jag...så det blir definitivt en utmaning men jag ska göra vad jag kan för att klara den =) Kul att ni är med!
theswedestgirl

Postat av: Daniella

Publicerad 2013-11-06 20:25:10

Jag är så med på denna utmaningen!!:)

Svar: Härligt! Lycka till!
theswedestgirl

Postat av: k

Publicerad 2013-11-06 22:22:38

Vi fick googla crunches och Siri trodde vi höll på att dö när vi låg på golvet och stånka... Men med är vi!

Svar: Haha jag kan se det framför mig, stackars Siri :) Hon måste ha blivit rädd. Ska bli kul att ses på söndag!
theswedestgirl

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela