Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

1½ år av kärlek!

Publicerad 2013-11-01 16:53:08 i Allmänt

Idag den 1 november är det 1½ år sedan Erik och jag blev ett par =) Vi hade dejtat några månader men efter en väldigt bra valborg där jag träffade hans kompisar för första gången bestämde vi att ni är det vi! Och sedan dess har det varit vi i vått och torrt och så hoppas jag att det kommer att vara resten av våra liv!
 
Igår vred jag till mitt onda knä så jag fick ännu ondare och när Erik kom hem från sin träning kom han med denna bukett rosor för att jag hade ont =) Det gjorde lite mindre ont efter det! <3
 
När vi skulle flytta ihop så hjälpte Erik mig mycket med packning och städning och jag sa då att jag skulle bjuda honom på restaurang som tack. Detta har inte blivit av ännu och jag vill hålla mitt löfte så ikväll blir det en överraskningsmiddag för honom på en mysig restaurang =) Har köpt hem lite efterrätt och en flaska bubbel står på kylning =)
 
Är så otroligt glad och lyckligt lottad att jag har träffat min underbara Erik. Vi har snart varit sambos i ett halvår och jag älskar att komma hem efter jobbet och mötas av pussar och kramar och att varje kväll få somna bredvid honom!
Ser så mycket fram emot att flytta till vår lägenhet och inreda den tillsammans och bygga upp ett gemensamt liv där =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela