Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Stolt över mig själv

Publicerad 2013-08-27 21:17:42 i Allmänt

Ja ibland blir överraskar jag mig själv och det gör mig stolt =)
 
Ikväll har vi haft tvättid och jag tog hand om tvätten själv då sambon var iväg och provade på thaiboxning. Det blir lite tajt att träna mellan tvättarna så på bussen hem från jobbet satt jag och hittade på ursäkter för mig själv varför jag inte skulle kunna/hinna träna. Men när jag kom hem bytte jag snabbt till träningskläder och sen slängde jag i den första omgången med tvätt och stack till gymmet.
 
Jag är en mästare på att hitta på ursäkter för att inte träna, eller kanske jag ska säga att jag va det men inte denna gång och det känns så skönt.
 
Egentligen så är det ju ingen annan som bryr sig om jag tränar så hittar jag på ursäkter så är det ju bara mig själv jag skadar och det är det slut med nu. Så inga mer ursäkter.
 
Nu ska jag titta på Svenska Hollywood och fortsätta vara stolt över att jag mig själv =)
 
Snygg som aldrig förr efter lite träning =P
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-08-28 07:23:17

Jag är också stolt över dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela