Mitt lättare liv

Välkommen att följa mig på min resa mot ett lättare liv. Här kommer jag skriva om min kamp för att förändra min livsstil till en mer hälsosam sådan!

Helgen som va

Publicerad 2013-08-19 08:26:07 i Allmänt

 
I lördags skrev jag att vi skulle bjuda några kompisar på middag och att de skulle ha med sig efterrätten. Jag var lite orolig vad de hade gjort för något men de var väldigt omtänksamma och kom ihåg att vi nu försöker undvika sötsaker så de hade gjort en smarrig fruktsallad till efterrätt =)
 
Uppskattar verkligen att folk runt omkring mig (oss, då jag gör detta tillsammans med min sambo) stöttar oss och är stolta över att vi tagit tag i våra liv och gjort denna livsstilsförändring (som sagt, jag gillar inte ordet diet).  
 
 
Igår efter träningen åkte vi till Trollhättan för att fira min svärmor som fyller år idag.Där blev vi bjudna på gott grillat kött och sedan fruktsallad till efterrätt. Senare på eftermiddag fick vi en tårta som vad så smal en tårta kan vara och utan grädde och massa annat onyttigt =)
 
På kvällen igår hade jag tänkt fixa med bloggen och göra om designen på den så den blir personlig och så som jag vill ha den. Dock kan jag inte om sånt så kände att energin inte fanns där för att sätta mig in i hur man gör utan det blev ett avsnitt av TV-serien "Orange is the new black" istället innan vi gick och la oss. Det är en serie som endast finns på Netflix och den är både bra och rolig, rekommenderas.
 
Önskar er en härlig måndag och bra start på denna veckan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

theswedestgirl

Jag är en 29-årig tjej som genom åren har haft det tufft vilket har resulterat i många kilos övervikt och väldigt dålig självkänsla. Nu har jag dock bestämt mig för att bli en hälsosam person samt för att det är dags att jag börjar tycka om mig själv. Jag vet att jag har mycket jobb framför mig tills jag är i mål men jag har en vilja av stål och tänker inte ge upp denna gång.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela